Ryggproblem igen...

publicerat i Allmänt;
Hallå där! 
Ja då har jag som rubriken lyder jätteont i ryggen igen... Så jag tog och åkte hem till mamma och pappa för rådgivning och kanske få lite klarhet om vad jag gjort nu som jag inte skulle gjort med min rygg...
 
Jag har ju alltid haft problem och haft ont i ryggen nästintill varje dag oavsett vad jag gör, ridningen har gjort det bättre i vissa stunder... Men sen i några månader försvann all smärta och jag kände bara av magen som är en helt annan historia... 
Men så i höst (2016) så kom de dagliga smärtorna i ryggen tillbaka även om jag bara ligger på en 3a i en 10 gradig skala så är det ändå något som känns fel i ryggen.. Har varken haft orken eller lusten att söka läkare för min rygg, för har inte sett någon mening med det, men i skrivandets stund så har jag ärligt talat hört av mig till läkare i Granlo och ska få en tid för att undersöka min rygg och kanske få något svar... 
För att jag ska få superont efter ett litet fall i slalombacken, få ont av att böja mig snett 1 gång eller av att sitta en dag på en stol så kan jag bli helt liggandes... Jag blir galen av att inte få leva normalt och inte bli liggande av att ha gjort något som vilken normal människa som helst skulle klara av men min rygg pallar långt ifrån allt.. Efter en hopplektion som gått hur bra som helst så kan jag ändå vara liggandes pga att jag kanske ryckt till en gång under träningen och det gör att min rygg går bananas och lägger typ av.... 
 
Så nu hoppas jag på att få en bra läkare igen som kan hjälpa mig att få koll på ryggen, kanske få en sjukgymnast och stöd så att jag kan få hälp med de problem som min rygg har... Det kan ju vara vad som helst som ställer till det nu, svaga ryggmuskler, kotor som flyttat sig igen, snea ryggmuskler, diskbråck eller jag vad som helst! 
Men nu vill jag ha svar så att jag kan bearbeta och kanske bli av med den största smärtan! 
 
Håll tummarna för mig nu!
Kram!!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej! Såg att du hade en loppis i mars. Är intresserad av rosa underlaget till sele. Finns det kvar och hur långt är det i sådana fall? Du kan messa mig på 070-6501689.
Mvh Annika

Kommentera inlägget här :